Rinkodaros valdymo sistema
Kas yra rinkodaros valdymo sistema? Rinkodaros valdymo sistemos funkcijos, nauda
Kas yra rinkodaros valdymo sistema?
Rinkodaros valdymo sistema yra verslo analizės įrankis, skirtas sistematinei analizei įmonėje ir jos verslo aplinkoje esančių veiksnių, objektų. Analizės metu gaunamos žinios svarbios įmonės strategijai, operaciniams, taktiniams veiksmams, strateginiams sprendimams. Išskiriamos šios pagrindinės valdymo sistemos dalys :
- rinkos galimybių analizė;
- tikslinių rinkų atranka;
- rinkodaros komplekso sudarymas;
- rinkodaros sprendimų įgyvendinimas.
Kokios rinkodaros valdymo sistemos funkcijos?
- organizacijos vidaus darbo efektyvumo analizė;
- siūlomo asortimento ir suformuotų tikslų aktualumo nustatymas;
- vykdomos rinkos politikos efektyvumo nustatymas;
- detalių skaitinių bei grafinių 3D rinkodaros ataskaitų generavimas;
- anketavimo, pasižyminčio intelektualiomis savybėmis (klausimai parenkami taip, kad prieš tai esančio klausimo atsakymas įtakoja toliau sekančio klausimo parinkimą; laiko, skirto atsakymamas pateikti, nustatymas) vykdymas.
Kokia rinkodaros valdymo sistemos nauda?
- remiantis rinkodaros valdymo sistemos analizių rezultatais organizacija gali greičiau ir geriau prisitaikyti prie naujų rinkos galimybių;
- įmonės stiprybių ir silpnybių žinojimas, padeda parinkti tinkamą verslo strategiją;
- leidžia įgyvendinti išlaidų kontrolės ir mažinimo strategiją, kas ypač aktualu finansinių sunkumų metu;
- nustatoma kokios prekės yra reikalingos vienai ar kitai vartotojų grupei;
- mobilumas - sistema pasiekiama iš bet kokio interneto prieigos taško turint reikalingus prisijungimo duomenis.