Elektroninių parduotuvių kūrimas
Elektroninės parduotuvės veikimo principas, nauda verslui
Elektroninės parduotuvės veikimo principas
Elektroninė parduotuvė – tai prekių katalogų ir paslaugų pateikimas internete, skirtas prekėms ir paslaugoms parduoti interneto vartotojams. Tradicinės prekybos perkėlimas į interneto tinklą daro ją lankstesnę, nes elektroninė prekyba palengvina žmonių bendradarbiavimą. Prekės ar paslaugos pirkėjas - interneto vartotojas pardavėjo internetinėje svetainėje gali matyti visą pardavėjo prekių asortimentą. Sudominusias prekes internautas gali palyginti. Papildomos informacijos interneto vartotojas gali gauti telefonu arba kompiuteriu. Visas šis procesas vyksta potencialiam pirkėjui sėdint namuose, o pardavėjui neišeinant iš parduotuvės.
Pasirinkęs prekes ar paslaugas, pirkėjas gali užsakyti arba išsaugoti prekių krepšelį, tam kad galėtų atlikti užsakymą vėliau.
Užsakymą pardavėjas gauna elektroniniu paštu ar kitais būdais.
E-parduotuvės yra realių parduotuvių analogai, kur galima pamatyti prekes, gauti jų išsamų aprašymą. Prekės tokiose parduotuvėse yra tarsi išdėliotos "vitrinoje”. Norint tokiose parduotuvėse nusipirkti prekes, tereikia užpildyti pirkėjo registracijos ir pirkimo anketą bei atsiskaityti mokėjimo kortele.